Sjuka människor...

Måste bara dela med mig av en ytterst pinsam sak jag gjort idag. Gick med i en grupp på Facebook där det stod att man skulle bjuda in sina vänner och sen skulle man kunna se vilka det va som besökte ens profil. Jag bjöd in ALLA mina vänner och nu kommer vi fram till det jobbiga, sen ändrade dom namnet på gruppen till "Vi som har sexfantasier om barn". Haha lite panik jag fick, alla kommer se det och tro att jag är helt jävla sjuk i huvudet. Så dom som har fått inbjudan och funderar på om jag verkligen är så sjuk så jag är inte det! Först så mådde jag bara dåligt men nu kan jag se humorn i det lite grann, men det är ytterst lite. Som tur är är jag inte den ända som gick med haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0