Fasiken!

Har fortfarande inte vikit ihop mina kläder! Blir lite besviken på mig själv. Men imorgon, då jävlar!
Asså jag har en känsla av att min papa vill bli av med mig, han tyckte jag skulle ta ut ett lån och flytta tillsammans med älsk. I feel the love :P
På tal om lööv, det är fan alla hjärtans dag snart. Vilket egentligen är den mest onödiga "högtiden" som finns. Måste diskutera med älsk om han tycker vi borde göra en big deal av det eller inte. Personligen tycker jag det är lite krydd att köpa grejor till varandra och sånt. Tycker om honom hela tiden så jag känner inte att jag behöver en speciell dag för att visa det. Jag föreslår att vi kör en middag eller något :) Räcker gott och väl.
Sitter och sniffar på hans tröja just nu, lite creepy men det är bara sån jag är :P Saknar honom satan i det.
Jaha detta blev ett lite längre inlägg än tänkt men det kan jag ju anse som ytterst trevligt. Fick en jävla energi för att tag sen. Det typ bubblar inombords. Vill skrika och springa runt men eftersom folket i huset sover så får det räcka med att skriva ner lite känslor här istället.

See you later bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0