30-01-10

Hej hej

Sitter hemma hos älsk nu, åt frukost för ett litet tag sen. Ska till stan sen och fika med Elin, Lilly och Sandra. Sandrii är hemma från Rom nu i några dagar så då får man ju passa på att träffas. Hann aldrig träffa henne innan hon åkte. Efter det ska jag nog bara ta det lugnt med älsk. Kanske kolla på en film eller något.

I torsdes sa älsk att han hade en överraskning till mig som jag skulle få igår men han hade inte köpt den än. Så när vi skulle gå och handla mat gick han inom Familia och köpte den, fast jag fick inte öppna den förren vi kom hem. Jag hade tjatat på honom jätte länge för att han skulle berätta vad det va men för en gångs skull sa han inget :P Jag fick i alla fall en jätte fin klocka :) Jag har verkligen välrdens bästa pojkvän! Visar bild när jag kommer hem imorgon.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och störa honom lite. Hoppas ni får en underbar lördag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0