28-01-10

God morgon gott folk :)

Vaknade idag med solen skinande, då mår man lite bättre än när man vaknar och det är helt grått ute. Vaknade till och med innan klockan ringde vilket var rätt skönt. Man känner sig mer utvilad då. Idag är planen att åka till optikern på en undersökning så jag kan få nya linser. Skulle egentligen bytt linser runt den 20:e men det blev aldrig av att jag åkte dit när mina föräldrar var borta. Dessvärre tar det ungefär en vecka innan jag får min vänsterlins eftersom den ska specialbeställas. Har brytningsfel på det ögat och eftersom alla har olika brytningsfel har dom inte sånna linser inne. Så det får bli att gå runt med gamla linser ett tag till.
 Sen efter det ska jag till polisen och skaffa mig ett pass. Mitt legg gick ut 4 sept 09 så det är dags att skaffa nytt nu. Varje gång jag har gått ut har jag oroat mig över om jag kommer in eller inte. Ska bli skönt att slippa tänka på det nu. Anledningen till att jag skaffar ett pass istället för ett legg är för att det är fan så mkt enklare och snabbare och jag har inte råd med båda och förhoppningsvis lär jag behöva ett pass detta året :D Plus att jag håller tummarna för att jag kommer skaffa körkort inom dessa fem åren så det är mer fördelar med ett pass just nu.
 Skulle egentligen lekt med älsk idag men han har kräkt och sånt inatt så det blir nog inte av. Vill inte bli smittad och jag tror inte att han orkar heller. Tråkigt, men så kan det va.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Måste ju se nått så när ut när man ska ta sitt passfoto. Brukar alltid bli skitdålig på sånna foto. Får hoppas på att det blir bra. Ha det så bra idag.

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0