26-01-10

Hej.

Nu känner jag mig lite irriterad, hade precis skrivit ett inlägg men när jag skulle publicera så gick det inte och sen va allt borta. Men det är bara att skriva ett nytt. Idag ska jag in till stan och fika med Ela och Lilly på E´toile som är Lillys brors nya café. Ska bli kul och se hur där ser ut. Ska va duktig och försöka unvika sötsakerna, trots att jag har fått ett fruktansvärt sockerberoende. Jag blir på riktigt dåligt humör och blir helt rastlös när jag inte ätit socker på ett tag, men det är bara att kämpa sig genom. Får bli en kaffe och någon sallad eller något :) Nej nu ska jag börja fixa mig. Vi hörs kanske när jag kommit hem. Ha en trevlig dag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0