25-01-10

Hej hej.

Ny vecka, nya tag. Har återigen börjat käka som jag borde. Finns ingen anledningen att dra ut på det längre, det skadar bara mig och ingen annan. Känns skönt :) Idag ska jag städa undan lite på mitt rum, här är fruktansvärt stökigt eftersom jag bara slängde in alla grejor här efter att allt har varit där nere. Inget ligger där det borde. Sen ikväll va det snack om att jag kanske skulle till Hyllinge men vi får se hur det blir med det :)

Jag och älsk kollade på The Blind Side i lördes, riktigt bra film. Väldigt rolig men ändå fin. Verklighetsbaserad, sånt gillar vi :D Kan rekommendera att se den.

Återigen hade jag jätte mkt jag skulle skriva men när jag väl sätter mig och ska göra det är allt som bortblåst. Får nog återkomma sen om jag kommer på det :P

Ni får ha en trevlig måndag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0