22-01-10

Hej hej.

Igår orkade jag tyvärr inte skriva något, va helt seg. Igår va jag, Emelie och Jonna i Svalöv. Vi snacka med våra gamla lärare, åkte ut till Liz och hennes hästar och lite sånt smått och gott. Kom hem vid halv 4 eller något. Efter det låg jag mest i sängen och glodde tv till älsk kom hem. Sen gick vi och handla, det blev mest bara mys framför tvn hela kvällen. Båda två va rätt så sega.

Idag ska jag mest städa undan här på dagen. Mamma och pappa kommer ju hem imorgon och det är inte så snällt om dom måste komma hem till ett skitigt hus. Sen ikväll ska jag och älsk laga mat och dricka lite vin tror jag. Kommer bli rätt så mysigt, fast älsk lär väl somna på soffan som alltid :P

Nu ska jag kolla på Real world sen ska jag börja med städningen. Hoppas ni får en underbart mysig fredag.

Pusspuss


Bild från onsdes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0