18-01-10

Hej hej.

Då va det måndag igen. Jag har precis kollat klart på en film, Doubt. Har velat se den hur länge som helst. Den va bra :) Ska väl börja tvätta och lite sånt snart tror jag. Har inga kläder känns det som. Det blev inte Avatar igår, jag och Älsk fick sällskap istället så då kollade vi på Con Air. Skit längesen jag såg den. Den är faktiskt riktigt bra.

Denna veckan har älsk andra tider så han slutar redan vid 4 denna veckan, ska bli riktigt skönt att slippa va själv hela kvällen och kunna äta middag tillsammans. Imorgon måste jag ge mig iväg till Komvux, va egentligen meningen att jag skulle dit idag men jag somna om igen. Blev sent igår så jag va helt slut.

Ni får ha en bra måndag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0