16-01-10

Hola bitches!

Då va det lördag, inte helt fel kan jag tycka. Jag och älsk va och handla för ett litet tag sen, blev rätt så dyrt sorgligt nog. Men det är sånna smällar man får ta. Det jobbigaste va att vi skulle asa fyra tunga jävla kassar hem från Allivs. Jag stannade på vägen och matade ankorna lite, kände att dom behövde det när det är så kallt ute. Jag trodde att det va varmare ute än va det va så jag va tvungen att köpa ett förjävla porrigt pannband så att mina öron inte skulle trilla av. Ikväll blir det kött och potatisgratäng och till efterrätt sorbet och chips :D Vi håller på att ladda ner Spirited away också så det blir nog bara att vi tar det lugnt och kollar på den ikväll.

Hoppas ni får en underbar lördagkväll!

Pusspuss


Jag i mitt sexiga pannband!


Min man packar upp maten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0