14-01-10

Hej allesammans.

Redan torsdag idag, tiden går fort när man inte har något liv haha. Igår va jag som sagt med Kajsa och Lina och kolla möbler. Sen drog vi hem till mig och spelade gin rummy, rikigt längesen och jag vann faktiskt för en gångs skull! Dom drog vid 10 sen så mös jag mest med älsk resten av kvällen. Ytterst trevligt :D

Idag har inte hänt så mkt faktiskt. Vakna vid 10 och gjorde sallad till älsk som han skulle ha med sig till jobbet. Jag leker lite hemmafru dessa dagarna :P Idag blir det ärtsoppa, får hoppas den är god. Har aldrig ätit dom ur burkarna innan. Kommer säkert ligga och fisa gott hela kvällen efter det! Nu på dagen hade jag tänkt att jag skulle städa lite smått här på undervåningen, man ser riktigt hur skitigt det är när solen för en gångs skull skiner in.

Får några veckor sen hittade jag ett par riktigt snygga skor på H&Ms hemsida, tänkte först beställa dom direkt men med alla extra grejor som man ska betala tänkte jag att jag väntar och ser om dom kommer ut i butiken istället. Onödigt att betala 300 kr för ett par skor som egentligen bara kostar 199 liksom. Måste hålla utkik nu för jag ska ha dom skorna!

Ni får ha en trevlig dag.

Pusspuss


Sammetsskor, riktigt snygga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0