10-01-10

Hallå kära vänner!

Då va det söndag igen, tiden går äckligt snabbt. Måste fan börja göra något med mitt liv, det tar slut snabbare än vad man tror. I alla fall idag ska Lilly, Adam och Ela komma hit och spela lite Wii. Det lär väl sluta med att Lilly står och kallar mig hoe vilket hon alltid lyckas göra! Sen efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Laga mat ska vi i alla fall, idag blir det kötbullar och potatis. Har aldrig gjort något av det så det ska bli spännande :P Sen kanske vi går ut och går eller något. Eller jag ska nog göra det i alla fall. Hoppas ni får en trevlig söndag.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: sääändy

oh, jag vill också :/

2010-01-11 @ 15:55:21
URL: http://sandralapadat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0