09-01-10

Goddag goddag!

Idag är verkligen en god dag! Älsk kom vid halv 4 i morse och vi va nog inte i säng förrän halv 6. Men trots det gick jag upp klockan tio för att jag skulle baka kladdkaka, bästa kladdkakan som finns. Så jag är rätt trött idag minst sagt. Just nu håller vi på med maten, eller ja älsk håller på med maten. Idag är det tacos på menyn, enkelt och jävligt gott. Sen blir det väl mest mys på soffan, kanske lite sex om jag har tur ;D Nej nu ska jag ställa mig och börja steka köttfärsen. Sånt mansgöra får ju jag ta hand om ;) Han får skära grönsakerna. Vill bara tillägga att jag verkligen har världens bästa pojkvän, är så lycklig att tårarna håller på att komma ibland.

Ha en fortsatt underbar lördag för det ska jag!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Förstår om du var trött då! :O

2010-01-10 @ 12:04:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0