08-01-10

Hej på er :)

Idag mår jag mycket, mycket bättre. Somna innan 12 igår vilket jag inte gjort på väldigt länge så jag har fått sova ut. Min förkylning har också släppt en del så jag känner mig inte så förstoppad i huvudet :P
Idag blir det lite undanplockning på mitt rum och ikväll ska jag leka med Lina. Vet dock inte riktigt vad vi ska hitta på. Mina föräldrar åker hemifrån vid 3 inatt så jag hinner inte säga hejdå till dom innan dom åker så jag får göra det ikväll. Är riktigt avundsjuk på dom kan jag säga, här är det 11 minus och dom ska till soliga Kanarieöarna i två veckor där det är runt 20-25 grader. Kanske borde sola solarium som en galning när dom är borta så är jag lika brun som dom när dom kommer tillbaka :P

Nu ska jag börja plocka undan här, hoppas ni får en underbar fredag!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0