06-01-10

God morgon.

Har blivit lite förkyld igen så jag är inte på topp idag känner jag. Ska iväg och handla sen med mina föräldrar och älsk. Han ska sova här i två veckor när mina föräldrar ska utomlands så då kan det behövas lite mat :) Sen ska jag nog mest umgås med älsk resten av dagen. Vi hörs kanske senare, nu orkar jag inte skriva mer.

Ha en bra dag.

Pusspuss


Imorse när jag skulle på toa hittade jag Sture i vasken så jag va tvungen att fota. Hon har inte legat i vasken sen hon va liten :)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Awe tjockis :)

2010-01-06 @ 19:02:05
URL: http://lillyklingborg.blogg.se/
Postat av: MODEMISSEN

Haha tok katt :)Minns en gång jag skulle mata mina kusiners katt, pch hon gick under kranen och böjde upp ryggen så det började rinna vatten rakt på lilla katten... Komiskt, men katten uppskattade det inte!

www.modemissen.devote.se

2010-01-09 @ 22:26:23
URL: http://modemissen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0