05-01-10

Hej.

Usch idag känns inte som en bra dag. Har lite ångest eller något. Blev aldrig att jag gick till skolan idag så det är nog därför. Imorgon har dom ju säkerligen stängt så jag får vänta till torsdag. Hoppas verkligen inte att det för sent. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen idag. Tror nog att jag bara kommer att va hemma och göra mest ingenting. Borde nog ta och hänga upp mina kläder som just nu ligger i en stor hög på min stol. Nej jag känner inte att jag har något positivt att säga idag. Eller jo där finns ju en sak, jag och Emelie har bestämt att vi ska till Svalöv den 21:e. Det är ju rätt så skoj i alla fall :D

Nej vi hörs kanske senare när mitt humör är mer på topp. Ha en bra dag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0