04-01-10

Hej hej.

Blev en sen bloggning idag. Har icke haft tid förrän nu. Älsk sov hos mig inatt, lika mysigt som vanligt. Sen vid 12 eller något drog jag och Lina mot Väla för att kolla runder lite. Jag köpte ett nytt spänne till mitt armband som gick sönder på nyår. Men det är fixat nu så vi får hoppas att det håller. Annars har jag typ 5 st kvar :P Sen bar det av mot Söder för att Lina skulle köpa tyg. Dom hade riktigt billigt tyll där så jag funderar på att köpa helt en jävla massa och sy lite. Inte för att jag kan sy men jag får testa mig fram lite. När vi hade hoppat av bilen och skulle gå till affären så såg vi en man som stog och pissade ner i avlopp mitt bland allt folk. Fruktansvärt äckligt. Något kan fan inte så rätt till om man gör något sånt kan jag tycka.

När jag väl va hemma blev det sängen som gällde, tog mig en liten lur. Sen kom Lina och vi har spelat en massa spel. Byggde upp Faster Agathas testamente, va riktigt längesen jag spela det. Dock ska man nog va fler än två när man spelar. Blir så lätt att veta vems gubbar som är vems annars. Nej nu börjar Paradise hotel och det är ett måste att se just nu :P

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Pusspuss

Faster Agathas testamente. Tar nästan längre att sätta ihop än att spela :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0