03-01-10

Hej hej.

Det har blivit lite dåligt med bloggen dessa dagar på grund av att jag har inte mått så bra sen nyår :P Fick lite av en snetändning och allt blev bara kaos. Som tur är så har jag världens bästa pojkvän och vänner som tog hand om mig. Jag har stukat min fot, tumme, skrapat upp händerna och har blåmärken på hela kroppen. Rätt så illa faktiskt. Men men nu glömmer vi det och tar nya tag.

Igår fyllde min gamla far 60 år så vi åkte till farmor och firade honom. Älsk följde också med. Min syster och dom kom också. Vi käkade lite och så. Sen efter farmor åkte vi alla till Lunds domkyrka för att titta lite. Va mysigt och lite läskigt faktiskt. Brukade ofta va där med farmor när jag va liten. Sen va det egentligen meningen att jag och Ela skulle fika med Sandra eftersom hon åkte till Italien idag och ska va borta i tio månader tror jag. Men det blev inte tyvärr. Hoppas hon får det riktigt bra där nere. Kommer sakna dig Sandrii.

Just nu sitter jag i sängen med älsk och gör mest ingenting. Vet inte vad som händer idag. Mamma och pappa skulle till Väla så jag kanske hänkar med dit. Har ju fortfarande pengar kvar på mitt presentkort och där borde väl fortfarande vara lite reagrejor kvar.

Här kommer i alla fall bilder sen nyår:

Jag innan vi åkte in till stan


Kajsa och Bezze


Moi


Elin är en hungrig bäst :P


Rebbe


Bezze


Elsa och Andy


Kajsa och Lina


Rebbe


Elsa


Ola, Andy och Toni


Älsk


Jag skulle promt fota min ögonfransar hela tiden :P


Folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0