Himma!

Nu är vi äntligen hemma efter våran lilla utflykt. Har varit borta i hela 5 och en halvtimme så man är rätt trött nu. Har varit i stan, mina skor va slut tyvärr. Sen har vi varit på älsks jobb två runder, en gång på Väla, sen på systemet, sen på Familia och sist men inte minst körde vi Elias och Rebbe i Ängelholm för Elias bil va sönder eller vad det var. Jag fick min tunika av älsk, blev mycket glad. Fick även låna pengar till läppstiftet :D Sen på Skopunkten hittade jag ett par andra skor som jag köpte istället. Inte alls lika fina men dom funka och dom va 200 kr billigare så det är ju inte helt fel. Nu ska vi snart börja laga mat va det tänkt och dricka lite gott. Köpte lite "champange" för att fira älsks körkort ordentligt :P

Hoppas ni får en mycket trevlig lördagkväll för det ska minsann jag :D

Pusspuss

Läppstiftet, är lite kladdigt på bilden men jag tycker färgen är riktigt snygg i alla fall.


Skorna


Tunikan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0