Gimp.

Har suttit och pillat lite med min Gimp, det är ungefär som Photoshop fast gratis. Har kunnat göra lite småsaker innan men nu har jag lärt mig lite mer. Är långt ifrån expert men jag har i alla fall hittat en jävligt cool effekt där man ska ta bort lite finnar och sånt, aldrig fel :P Tror även jag har lärt mig hur man gör så att visa saker är i svartvitt och vissa är i färg. Ska fortsätta exprimentera lite :D Det är lite roligare när man faktiskt fattar något.

Förutom det har jag plockat undan lite, ska städa färdigt imorgon. Ska iväg och handla med mor sen, dom ska bort i helgen så vi ska handla mat till mig och älsk. Sen ska jag nog plugga hade jag tänkt. Hoppas ni får en trevlig dag.

Pusspuss


Originalet, egentligen inget fel på den mer än att jag har en finne i pannan :P


Resulatet. Tog bort finnen, testa även att ta bort min piercing och det blev rätt bra. Sen så gjorde jag mina läppar röda, vet att det är skit fult men jag ville bara prova när jag ändå va igång :P

Kommentarer
Postat av: sandriii :)

det var finis med de röda läpparna! skitbra, då skickar jag alla mina bilder innan jag lägger upp dem ;) haha . saknar dig!

2010-02-25 @ 19:11:34
URL: http://sandralapadat.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jätte fin bild på dig utan din vän och din piercing! Mjaaouu

2010-02-25 @ 20:55:21
URL: http://lillyklingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0