.

Hola darlings!

Jag hittade så jävla mkt grejor, så störigt. Men men snart så kommer pengarna.
Hitta en annan skinnjacka som va 600 kr billigare men ändå lika snygg som den andra jag egentligen hade tänk köpa så då blir det ju den billiga :)
Har jag råd med ett par skor med. Som jag även det hittade på Åhlens. Va sån med tjock, kanske 4 cm hög klack. Riktigt sköna och riktigt snygga. Har aldrig ens tänkt på att testa sånna med tjockare klack men dom är ju fan så mkt skönare än sånna med tunn kan jag säga. Sånna som man kan ha både till vardags och fest så dom ska jag nog köpa om dom finns kvar sen. Dom va nämligen på rea, men jag håller tummarna.

Jag har väldigt länge velat ha läppstift men han aldrig hittat en färg som jag tycker passar. Brukar se ut som en nerknarkad prostituerad i dom flesta. Men så har jag länge tänkt på att testa en som är mörklila och det va faktiskt riktigt snyggt. Så en sån ska det också bli. Köpte en mascara dock, det va jag så illa tvungen till. Snart kommer älsk hit så ska vi käka lite och resten av kvällen ska vi väl mest mysa.

Ha en trevlig kväll.

Kisses


Blev lite fläckigt för jag tog på det utan spegel men jag tycker färgen är riktigt snygg. Den är lite mörkre än på bilden.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Dem skorna är det helklack på hela skon? Isf finns det sånna för 349 kr på skopunkten. Jag ska köpa mina där och ska du också så kan vi köpa tillsammans blir 50 % på billigaste paret haha ekonomiska Lilly i farten nu ;D

2010-02-20 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0