.

Hej igen.

Nu har jag äntligen lite tid och ork att sitta ner och skriva. Älsk sitter på tåget till Göteborg nu, han kommer inte hem förrän på torsdagkväll. Kommer sakna honom jätte mycket. Men det kommer nog gå snabbt får jag hoppas :)

I lördes skulle ju jag och älsk ha alla hjärtans dagmiddag, men det blev inte så bra. Eller maten va god men den va inte speciellt romantisk haha :P Men det gör inget, vi vet att vi tycker om varandra ändå. Lite senare gick vi in till Elias och drack några groggar, kolla på film och snacka skit. Sen igår va jag sjukt seg för det blev inte så mkt sömn men det va bara att fixa sig för vi skulle iväg på bio med mor och far. Kollade på Avatar i 3D, det va rätt så häftigt faktiskt. Fortfarande en underbar men sorglig film. Sen kom vi hem och käka pizza, den satt precis var den skulle kan jag säga. Efter det gick vi in till Rebbe och Elias och kolla på The collector, mycket udda film. Vi va så slitna båda två så vi hoppa i säng efter det.
Tog bussen hem 13.45 idag för att jag skulle till skolan vid halv. När jag väl va på skolan va där inte en jävel från min klass där så jag väntade ett litet tag sen gick jag igen. Mycket udda, tycker att någon borde sagt något om vi skulle varit någon annanstans men icke. Sen dess har jag inte gjort så mkt annat än att ligga i sängen och frysa. Vilket jag nog ska göra resten av dagen med.
Hoppas ni får en mycket trevlig måndagkväll.

Pusspuss

Igår

Kommentarer
Postat av: sandriii :)

så underbart vacker ! :)

2010-02-17 @ 22:12:34
URL: http://sandralapadat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin frisyr.

2010-02-21 @ 16:43:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0