.

Asså jag får sån jävla psyke på folk ibland! Folk som är sånna jävla attention whores att dom verkligen gör och säger allt för att folk ska känna sympati för dom! Om man har problem är det klart att man ska prata om det med sina vänner men man ska fan inte sitta och skriva dryga statusar på sin jävla Facebook bara för att folk ska fråga vad som har hänt och sen får till svar att "nej, det kan jag inte säga". Men skriv det för fan inte på Facebook då ditt jävla pucko! Bloggen ska vi fan inte ens tala om. Jag mår fysiskt illa. Fan jag vill verkligen spotta dig i ansiktet just nu! Du är äcklig och patetisk!


Kommentarer
Postat av: Lilly

Haha ojdå :O

2010-02-09 @ 14:04:37
URL: http://lillyklingborg.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAXD Fy fan helt rätt!! Dra en loska från mig med:D

2010-02-09 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0