28-02-10

Hej hej!

Bakischic är nog ordet som hade förklarat mig bäst idag. Jag springer runt med läppstift och långklänning och mår lite sådär. Så det är jävligt äckligt men fräscht på samma gång, om det nu är någon som förstår vad jag menar med det :P

Igår så va det mysigt, kaos, suddigt och sen lite mer mys. Jag är rätt nöjd i alla fall. Jag har tjatat om att jag vill äta rulltårta i säkert mer än en vecka så igår åkte älsk och köpte det till oss. Han köpte en jordgubb och en choklad. Jordgubben va riktigt god men chokladen smaka lite konstigt och va jävligt torr vilket vi båda tyckte va rätt konstigt. Jag kollade på bäst föredatumet och då hade den gått ut för 18 dagar sedan. Så jävla räligt, blir man inte lite förbannad på sånt? Ville bara dela med mig av det för jag tycker det är så jävla dåligt att dom inte har bättre koll på sånt.

I alla fall, vaknade imorse och mådde sådär. Älsk, snäll som han är, åkte till stan och köpte McDonalds till oss. Finns inget bättre än riktigt fet mat när man är bakis. Sen va han tyvärr tvungen och åka hem och lämna bilen och sen skulle han iväg på jobb ett litet tag. Han kanske kommer och hämtar mig sen, ska se om jag orkar sova där inatt. Det jobbiga är inte att sova där, men att vakna upp ensam och behöva ta bussen hem. Känns lite drygt.

Fy fan va jag ordbajsar idag, ni får ursäkta om mitt inlägg inte hänger ihop för fem öre men jag är lite virrig i skallen. Är så jävla glad över vädret med, fönstret kan stå på vid gavel utan att man dör av kyla. Så jävla underbart. Nej nu ska jag nog ta mig i kragen och hoppa in i duschen snart.

Kisses

Såhär underbart porrig är jag idag :P


Målade förresten över alla guldiga detaljer förutom dragkedjan på mina skor. Tycker det blev mycket snyggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0