26-02-10

Hej hej.

Ingen bra start på dagen idag. Min bebis har stukat sitt ben så jag är lite deppig. Tycker jätte synd om henne. Hon haltar som fan. Det började igårkväll vid 11 att katterna skrek på varandra här utanför så jag gick ut för att försöka få in henne men hon kom inte. Så vakna jag igen vid 4 av att det va katter som bråka så då gick mamma ut och fick in henne till sist. Så vi tror att antingen är det en hankatt som varit på henne (är ju snart mars och då är hankatterna inte så snälla) eller så har hon försökt springa där ifrån och trampat fel. Vi ska hålla ett öga på henne över helgen så det inte blir värre så ska vi nog till veterinären på måndag.

Men nog med sånna tråkigheter. Älsk ska komma hit direkt efter jobbet, han ska va här hela helgen. Men innan dess ska jag bli klar med min städning, har hållt på med det hela jävla veckan så nu är det mest bara finputsning kvar. Just nu har jag nog inte så mkt mer att säga. Hoppas ni får en mycket bra fredag.

Kisses and hugs

Min lilla bebis :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0