24-02-10

Hola!

Det blev ingen noggrann städning idag, behövde röjas mer så det fick bli det istället. Har slängt en jävla massa skor, skokartonger och kassar. Har även skruvat lite med kranen i badkaret för den krånglar en hel del. Sen så är det så att jag hade spillt stearin på golvet från ett rött ljus som jag har i fönsterkarmen. När jag tog bort stearinet märkte jag att den har färgat av sig på golvet så där är en stor röd fläck. Inte speciellt roligt, så jag har skrubbat och skrubbat men allt har inte försvunnit än. Fast det har nog blekts lite tror jag. Hoppas verkligen det går bort. Inte så kul när vi ska sälja huset och det är en stor röd fläck på golvet. Har även ett brännmärke i golvet som jag inte har någon aning om hur den kom dit. Lite jobbigt. Men men så kan det va.

Hittade en bild på en tröja som jag såg på Indiska när jag och Lina va på Väla. Är så jävla kär, måste verkligen ha denna tröja. Har fyra grejor som är måsteköp när mina pengar kommer. Skinnjacka, läppstift, tröjan och skor. Fast skorna kanske jag ska köpa redan på lördag. Ska få låna pengar av mor innan dom försvinner. Lite surt om dom redan är borta när jag kommer dit, då kommer jag nog börja gråta, på riktigt alltså :P

Nej nu ska jag äta lite tänkte jag sen ska jag fortsätta lite med röjningen. Talk to you later biiatches!

Kisskiss


Tröjan, eller tunika/klänningen eller vad fan man ska säga. Perfekt nu till våren i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0