23-02-10

Tråkigt att det blev så sent idag men jag har inte orkat förrän nu. Tog bussen hem från älsk vid kvart i 11. Sen när jag väl va hemma tog jag det först lugnt, efter ett tag fick jag ett jävla ryck så jag började plocka undan och sånt på rummet. Hängde och la in alla mina kläder i garderoben. Va jätte längesen jag gjorde det och jag har hunnit köpa en hel del kläder sen dess så jag märkte nu att det knappt får plats med allt. Stången mina kläder hänger på kommer gå sönder vilken sekund som helst känns det som. Men jag ska lägga in lite kläder inne hos mor istället.

Tog bara det värsta idag så tänkte jag städa lite noggrannare imorgon och även stryka lite kläder och sånt. Va jävligt längesen jag gjorde något av det. Har sagt att jag ska göra det hur många gånger som helst men det har fan aldrig blivit av. Har tappat suget innan jag ens börjat men nu känner jag att det fan är dags att ta tag i det hela.

I alla fall, älsk kom hit direkt efter jobb för han skulle hämta mp3n jag lånade av honom. Blev att han stanna till kvart i tio men jag klagar inte. Finns inget bättre än att pussa och krama på honom. Är lika lycklig varje gång vi träffas :)

Nu ska jag nog göra min redo för sängen snart. Känner mig skit sliten. See you tomorrow.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0