22-02-10

Hello there!

Måndag, alltid lika underbart! Men jag har faktiskt sportlov så jag ska inte klaga. Vaknade och hade fortfarande as ont i nacken och ryggen så nu är hela jag insmord i tigerbalsam. Hjälper faktiskt en del. Har även legat lite på vår spikmatta. Va tvungen att ha en tröja på mig för det gjorde på tok för ont annars.

Har precis gått 20 minuter på vår lilla trampmaskin. Kände att jag behövde röra mig lite och jag va inte så sugen på att gå ut och gå i detta jävla skitvädret. Börjar bli jävligt less på snön nu. I början va det mysigt men nu är det bara jävligt störigt. Hade det varit fint väder hade det varit mer okej men nu bara blåser det och snöar hela jävla tiden. Ska sova hos älsk ikväll, vi ska bada och så ska han massera mig. Hoppas det kommer hjälpa min rygg :)

På tal om ingenting så köpte jag ju en ny mascara i fredes, det va en sån när man ska ta vitt först och svart sen. Alla säger att den är jättebra men jag va inte speciellt förtjust faktiskt. Det ända som jag verkligen gillade det va de vita. Önskar att det fanns en mascara som bara va vit. Tyckte det va riktigt snyggt :)

Hoppas ni får en trevlig måndag :)

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0