21-02-10

Hej hej.

Har inte orkat skriva något innan. Igår va jag med Kajsa, Lina och älsk på loppis här i Bjuv. Vi hitta inget och jag frös så jag och älsk åkte hem igen och dom andra åkte iväg på en annan loppis. Sen låg vi mest i sängen hela dagen och kolla på film och spela lite spel och sånt.

Idag har jag kollat på film, Rosemarys baby, en gammal skräckfilm från 1968 tror jag det va. Den va rätt bra, lite konstigt slut dock. Mycket mer än så har faktiskt inte hänt idag och kommer nog inte hända heller. Har gjort något med min rygg så jag har lite ont i skallen. Kan va när jag gick och bar runt på älsk igår, inte så smart kanske :P Men det har varit en mysig helg, fast det är det alltid när man umgås med sin kärlek :)

Vi hörs imorgon.

Pusspuss


Äckligt för er, gullig för oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0