19-02-10

Hey hoes!

Då va det fredag, inte helt fel. Ska med Lina till Väla lite senare för hon ska hitta en klänning, hoppas verkligen att jag inte hittar något som jag inte har råd att köpa. Blir jätte ledsen och besatt då :P Men nej nu gäller det att spara det lilla jag har och sen när jag får mina pengar vet jag precis vad jag ska köpa. Har hittat en supersnygg skinnjacka. Lite över min prisgräns men det kan de va värt när det är en sån grej. Måste betala av lite skulder också, är skyldig runt 2600 kr. Men det underbara är att att CSN håller på att byta datasystem så det kan va därför det tar en sån jävla tid. Det har fan gått 8 dagar, förra gången av det bara 6. Nej nu ska jag sluta obsessa om det.

Ikväll kommer älsk hit, planen va att vi skulle va hos honom men han fick jobba längre idag så det är enklast om han kommer hit istället. Oooh på tal om ingenting, både Greys anatomy och True blood börjar 3:e mars. Fy fan va gött! Två av mina favoriter.

Nej nu ska jag börja fixa mig färdigt. Ha en underbar fredag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0