18-02-10

Hellu!

Då va det torsdag vilket innbär skolan, börjar fyra om vanligt och går till sex eller sju ungefär. Men det är en soft lektion så det gör inget att man går så länge. Efter det tror jag inte det händer speciellt mkt. Älsk kommer hem från Göteborg idag men vi ska inte träffas förrän imorgon tyvärr. Orkar inte sitta själv i hans lägenhet medan han jobbar imorgon.

Igår lekte jag mena Lina, vi snacka lite skit och glodde tv. Sånt som jag och Lina gör bäst :P Vi funderar på att vi ska samla ihop lite folk så tänkte vi nattbowla och käka. Får se hur det blir med de men det hade varit skoj. Fast det får vänta tills jag fått mina pengar. Är inne på CSN minst 10 gånger om dagen för att se om dom har godkänt min ansökan. Det av en vecka sen dom fick in min studieplan och dom borde fan ha bestämt sig nu. Känns ju inte som dom har så jävla många ansökningar nu, dom flesta har ju redan börjat skolan för längesen. Men men det är sant som min mor säger att på alla ställen där det handlar om att ge pengar till folk är dom alltid så jävla sega.

Nej nu har jag nog inte så mkt mer att säga, ska gå och skita hade jag tänkt :P Ha en fin fin torsdag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0