13-02-10

Hello!

Är lite sliten idag, va inte i säng förrän vid 3. Det va i alla fall jätte trevligt hos Bezze igår. Vi käkade middag, snackade och åt lite till :P Bezze hade det riktigt, riktigt fint hemma hos sig. Man blir lite avundsjuk faktiskt :P
Hade äntligen på mig som sammetskjol igår, har inte riktigt vetat vad jag ska ha till det innan men det blev snygg med ett vanligt svart linne och en kofta. 
 
Ska hem till älsk vid 2, halv 3. Vi ska käka middag och ha lite alla hjärtans dag mys. Fick bli idag istället för imorgon för då ska vi åka till Ängelholm och se Avatar med mina föräldrar. Jag har ju redan sett den en gång men det va på datan och filmen hade dålig kvalitet. Nu ska den ses i 3D, ska bli spännande :)

Ska hoppa in i duschen snart, sen ska jag fixa mig. Hoppas ni får en underbar lördag.

Pusspuss

Från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0