12-10-02

Hi everybody!

Fredag och helg, inte helt fel :D Skulle egentligen städa mitt rum idag men mamma kommer hem tididgt och då tappar man suget. Tycker inte om att städa när det är andra hemma. Det får bli en annan dag, ska inte va hemma så mycket denna helgen ändå så jag slipper se eländet. Idag kommer älsk hit efter jobb, ska bli mysigt att umgås lite med honom :) Jag ska tvinga med mig honom till systemet, inte roligt att gå och handla själv. Sen ikväll ska jag hem till Bezze på inflyttningsfest/tjejkväll. Ska kolla på hennes nya lägenhet och käka middag och lite sånt. Ska bli riktigt mysigt, va längesen vi gjorde något sånt. Nu hade jag tänkt kolla på en film sen blir det duschen så jag luktar lite gott när älsk kommer :)

Såg förresten 500 days of summer igår. Lina har tjatat om denna film hur länge som helst men jag har aldrig vetat vilken det va så igår tog jag tag i det och kolla på den. Den va väl bra, men jag trodde den skulle va bättre.

Hoppas ni får en underbar fredag för det ska verkligen jag! :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0