11-02-10

Goddag!

Torsdag idag vilket innebär skola från 4-7 ungefär. En jävligt lång lektion men den är rätt så rolig så det är lugnt. Sen tror jag inte att det händer så mkt mer idag, kanske drar hem till älsk. Det är inget som är bestämt, han vet inte ens om det men vi har en tendens att träffas ändå.

Igår va jag som sagt bara hemma och plugga, hände inte mycket roligt där. Sture va så jävla udda på kvällen, hon skulle klänga på mig hela tiden. Hon till och med sov i min säng inatt vilket hon ALDRIG gör annars. Sen tänkte jag att hon kanske skulle dö eller något om det va därför hon ville va nära mig så då låg jag och oroa mig för det hela tiden. Men hon överlevde natten så det va ingen fara med det. Hon va väl bara sällskapssjuk helt enkelt. Hon måste ju va fruktansvärt uttråkad, hon är ju van att va ute varje natt men nu när det har varit kallt och snöigt så har hon inte velat gå ut så hon har varit inne i några veckor nu. Nej nu va det nog snack om Sture :P

Ska hoppa in i duschen nu, kan behövas. Hoppas ni får en trevlig torsdag.

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0