09-02-10

Hola!

Va jätte mysigt med älsk igår. Vi käkade middag och sen gick vi in till Elias och Rebbe och kolla på film. Skit konstig film, Dread hette den. Tråkigt nog skulle älsk börja jobba tidigt idag så han gick redan vid 6. Jag sov till 8 ungefär sen va jag tvungen att åka tillbaka till Bjuv och gå till skolan och hämta min studieplan. Ska skicka iväg den till CSN så snart som möjligt så får jag hoppas att det inte tar så lång tid tills jag får mina pengar. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt. Kollat på Real world och lite sånt.

Sitter och lyssnar på Road salt med Pain of salvation som va med i Melodifestivalen i lördes. Jag blev helt kär i den låten. Han har så jävla god röst och så står han där barfota med trasiga jeans och ett linne. Kan inte bli mycket bättre än så. Röstade faktiskt på dom två gånger, så kär blev jag :P Nej nu ska jag gå ner och äta lite hade jag tänkt. Tror inte det händer så mkt idag. Ska beställa hem lite böcker typ. Ni får ha en underbar tisdag!

Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0