04-02-10

Hej hej.

Ringde till Komvux för ett litet tag sen för att höra hur det gick med min ansökan men dom hade tydligen inte fått in den så vi bestämde att jag skulle komma dit vid 2 och göra en skriftlig ansökan. Måste också ta upp en grej om CSN. Förra terminen hade jag ansökt om att studera på heltid men hade bara 350 poäng i slutbetyg så vill CSN veta om mina förra studieresultat så vill jag inte att dom ska tro att jag lurat dom på något sätt så att jag kommer bli skyldig dom pengar. Usch det är så mycket nu som jag har sån jävla ångest över. Håller på att få magkatarr för att jag är så stressad inombords. Är verkligen nere i en svacka nu. Men men, bara det löser sig med skolan och CSN så kommer jag må mycket bättre. Nu har jag nog inte så mkt mer att säga, vi hörs.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0