03-02-10

Hej hej.

Kom hem från Hyllinge för ett litet tag sedan. Sov där inatt, var inte planerat för fem öre. Men jag va lite ledsen igår så skulle älsk och Johan till Statoil så då hämtade dom upp mig på vägen. Kollade på Paradise hotel finalen hemma hos älsk. Tycker faktiskt att rätt par vann, inte för att jag är så förtjust i Jackie men dom förtjänade bättre än Erika i alla fall. Hon har ju inte bidragit med speciellt mkt, mest knullat runder och haft tråkiga kläder på sig :P

Idag är planen att åka till polisen och hämta mitt id och till optikern och hämta mina linser. Är verkligen på tiden nu, dom har nog gått över tiden med typ två veckor. Bara man har haft inne dom i tio minuter är ögonen helt grusiga, inte så skoj. Sen ikväll vettifasen vad som händer, får ta det som de kommer.

Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs kanske senare.

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0