Tri brow color

Ville bara tipsa om en jättebra sak jag köpte i söndags nämligen Make up stores Tri brow color som är en ögonbrynsskugga. Jag, av någon anledning, har tappat hår från ögonbrynen under en tid och har därför använt en ögonbrynspenna. Men som dom som använt en ögonbrynspenna vet är det väldigt svårt att få den snyggt och naturligt. Därför blev jag väldigt positivt överraskad när jag testa denna produkt från Make up store. Det ser mycket mer naturligt ut eftersom färgerna har en lite mer gråaktig ton jämfört med pennor. Den har tre olika nyanser så man kan blanda lite som man vill för att uppnå bästa resultat. Den kostar i alla fall 185 kr och kan även användas som ögonskugga. Till den köpte jag en ögonbrynsborste från Kicks för 85 kr. Helt klart värt pengarna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0