Hemsk natt!

Fy fasen va jag är trött idag! Somna inte förrän 8 imorse och då hade jag varit vaken i 21 timmar. Har sovit drygt 4 timmar och det gör ju knappast saken bättre men våga inte sova längre för då kanske jag inte kan somna inatt heller. En del av detta kan jag ju skylla på min underbara katt. Hade lyckats somna runt 4 men självklart kommer katten och skriker utanför min dörr. Då blev jag lite förbannad och körde ner henne på nedanvåningen. När klockan va kanske 5 så hade jag äntligen lyckats somna igen men vem kommer inte då och stör igen? Jo katten! Då blev jag fly förbannad kan jag säga. Jag börja gapa och skrika, springa efter katten för att slänga ut henne och väckte tyvärr även min mor. Vid det tillfället kände jag att det inte va lönt att försöka mer så jag gick ner och käka lite och tog en kopp te och gick upp och la mig i mammas säng i hopp om att det skulle hjälpa. Där låg jag nog till klockan blev runt 7 men jag tyckte jag hörde en massa ljud hela tiden så jag kunde fan inte slappna av. Då gick jag och la mig i pappas säng där nere och somnade äntligen runt 8! Fy fan säger jag bara. Har haft problem att somna innan men aldrig så illa att jag varit vaken en hel natt! Idag somnar jag förhoppningsvis tidigt :) Lite onödig fakta om mitt liv men jag kände att jag behövde få ut det :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0