10-12-10

Hej hej!

Grattis på namnsdagen till mig!

Jag hade en väldigt känslosam morgon idag. Precis innan jag vakna så drömde jag att jag träffa någon som jag inte pratat med på väldigt länge. Tårarna forsade i drömmen och det gjorde dom även på riktigt när jag vakna. Lite tråkig början på en morgon men ändå lite skönt på samma gång :)
Efter detta så skulle jag klä på mig för att gå ner och äta frukost. På något sätt lyckades jag slå mig på hakan med tummen så naglen rev upp en bit skinn. Jag lyckas alltid med sånt, vem annan slår sig själv liksom? En gång så skulle jag borsta tänderna men jag missade munnen och slog upp läppen med tandborsten, alltid lika smidig!
Men men nog om mig och mina konstigheter.

Idag ska jag hem till Jelena för att käka och kolla på Idol! Det är ju final men för en gångs skull så har jag faktiskt ingen favorit. Har haft det alla andra år men icke denna. Deltagarna har varit duktiga och sjunger bra men det är ändå ingen som sticker ut. Efter Jelena så ska jag hem till älsk och sova där. Imorgon blir det en trip till farmor där vi ska fira lilla Idafisen som fyllt 12!! Snart tonåring, hemska saker!

Hoppas att ni får en underbar helg så hörs vi!

Kisses


Aj aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0