30-04-10

Hej!

Kom precis på en sak, jag och älsk har varit tillsammans i fem månader från och med igår. Det hade vi glömt bort båda två. Men men, grattis till oss antar jag.

Idag är det Valborg, något som jag också glömt bort. När man va yngre skulle man alltid festa och dricka när det va Valborg men det har jag inte gjort på några år nu. Jag och älsk ska hem till Andy lite senare och umgås. Dom andra ska grilla och sånt men eftersom jag inte kan äta så ska vi komma lite senare. Lite drygt att sitta och kolla när alla andra äter :P Men det ska vi skoj att bara sitta och umgås i alla fall.

Jag har faktiskt städat idag förresten. Toan är helt klar, har en del kvar i mitt rum. Eller det är väl mest alla jävla kläder som ska hängas upp. Det är de drygaste, men jag ska fan se till att få gjort allt innan jag sticker ikväll. Nej nu ska jag väl fortsätta med det men jag hoppas att ni får en trevlig Valborg. Ha det bra.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0