29-04-10

Hej hej.

Blir sent idag men jag har inte hunnit innan. Har spelat Spore i princip halva dagen. Sen drog jag och älsk och hämta ut ett paket, åkte till stan och bytade några påsar till mig. Efter det åkte vi hem till mig. Jag har tittat på nya avsnitt av The Hills och The City. Drama, drama, drama! Jag älskar det! :D

Har även beställt hem lite grejor från H&M. Skulle egentligen bara haft klänningen men eftersom den bara kosta 70 kr och man måste beställa för minst 190 kr så packa jag på mig lite smycken också. Brukar inte köpa smycken så ofta så det va välbehövligt. Tyvärr är grejorna inte leveransklara förrän vecka 25 så jag får vänta ett bra tag innan dom kommer. Men det kan bli som en lite present till mig :P

Ja mer än så finns det inte att säga. Har inte gjort så mkt dom senaste dagarna så då finns det inte så mkt att skriva. Men jag hoppas ni har haft en bra dag i alla fall.

Kisses!


Behövde en enkel svart klänning och denna va perfekt, väldigt billig med :)

7-pack ringar

4-pack örhängen

Köpte tre likadana örhängen i olika färger. Älskar den lila!



Kommentarer
Postat av: Lilly

Klänningen är jätte fin har den i två färger mihi :D

2010-04-30 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0