28-04-10

Hej hej!

Glömde helt bort att skriva igår. Gjorde inte speciellt mkt förutom att spela Spore, kolla film och gosa med älsk. Jag och älsk va även på Maxi, köpte en film med Joakim och Knattarna, finns inget bättre än gamla Disneyfilmer/serier. Vi köpte också en jävla massa te och två aromer som jag kan ha i mina påsar för att pigga upp smaken lite. Köpte pepparmint och arraksrom, ska testa det på min choklad nu på morgonen. Kan nog bli gott :)

Va i alla fall väldigt trött igår, hungern böjar ta ut sin rätt. Men det är typ nara idag med som är det värsta sen så ska jag börja bli piggare och gladare igen. Älsk tog i alla fall så bra hand om mig igår, han kittla mig på ryggen, vi bada, han tvätta mitt hår!(något av det skönaste jag varit med om på länge!) och så kramades vi en jävla massa.

Nej jag känner att jag är alldeles för snurrig när jag skriver, vakna precis så det kan va därför. Men jag hoppas ni får en bra onsdag i alla fall.

Kisses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0