23-04-10

Hello you sexy people!

Idag va det tidigt upp, i alla fall för att vara mig. Klockan ringde 06.20 och om inte det är illa nog så somna jag inte förrän fyra. Så jag har fått lite mer än 2 timmars sömn, underbart! Men jag har inte varit så farligt trött ändå. Börjar komma mer nu. Fick skjuts in till Xtravaganza av älsk, dom bjöd på frukost. Det va väldigt trevligt faktiskt. Efter frukosten så tränade jag. Va rätt gott, fast om jag ska va ärlig så tyckte jag att jag slöa rätt så mkt.

Efter det så kom mor och hämta mig så åkte vi till polisen och hämta mitt pass. Känns skönt att ha det gjort i god tid. Är ju bara en månad kvar till vi åker till Rom. Köpte även påsar idag, börjar på måndag. Känns både jävligt jobbigt och jävligt bra. Men jag behöver det nu känner jag. Behöver bli av med några kilo innan vi åker till Rom och det är de snabbaste sättet. Dessvärre är det även det dyraste sättet. Men men det får de va värt.

Ja i alla fall, sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt. Försökte sova men gick icke så bra tyvärr. Tänkte försöka snart igen. Har förresten satt tillbaka min piercing igen, jag sakna den. Kände mig som en mes när jag kolla mig i speglen. Förlåt Lilly :P

Senare ska jag baka kladdkaka till mig och älsk. Han ska sova här hela helgen. Mina föräldrar ska iväg och vi ska ta hand om bebiskatten! Det blir lite extra god mat denna helgen eftersom jag inte får äta från och med måndag. Lika bra att kränga lite extra nu :P Hoppas ni får en trevlig dag allihop för det tänker jag. (En jävla massa ordbajsande idag förresten, ber om ursäkt för det :P)

Kisses and hugs!

Inte så dålig, men kolla utväxten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0