22-04-10

Hello!

Har precis kollat färdigt på filmen Milk. Den handlar om den första öppet homosexuella man att bli vald till ett politiskt ämbete i Kalifornien. Väldigt bra film, om man nu är för bi-homo- och transsexuellas rätt vilket jag är. En sak som stör mig riktigt mycket, något som dom som är emot homosexuella tog upp i filmen, är att folk kopplar homosexuella till pedofiler. Jag har aldrig förstått kopplingen mellan att en man eller kvinna som älskar någon av samma kön automatisk måste tycka om att våldta barn. Va fan har det med varandra att göra? Blir så jävla förbannad när jag hör sånt, det är bara så jävla korkat!

Men men nog om det. Förutom att kolla på film har jag faktiskt inte gjort så mkt mer idag. Ska väl hoppa in i duschen snart, känner mig lite nasty. Mer än så lär jag inte åstadkomma idag. Hoppas ni får en trevlig dag i alla fall.

Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0