21-04-10

Hello!

Nu är det dags för ett ordentligt inlägg. Hade huvudvärk både i förrgår och igår så då hade jag ingen större lust att skriva.

Vill bara säga en sak, BHar är livsfarliga! När jag skulle gå ner igår för att ge vår luftmadrass till Elin så råka jag trampa på min BH. Ni vet spännena på banden? I alla fall, den skar rakt in i min fot så det börja blöda och hela köret. Så nu kan jag bara gå på tå, ser lite udda ut när jag går :P Så kids, ha aldrig era bhar på golvet. Man kan skada sig.

Fy fan va jag har kollat på film dom senaste dagarna. Har aldrig varit någon vidare filmnörd innan men det har blivit mer och mer. Har kollat på The Imaginarium of Doctor Parnassus, Elefantmannen, Whip it, Juno och Hard candy. Och nu efter jag skrivit detta tänkte jag kolla på Where the wild things are. Förutom att ha tittat på en hel del film så va jag och älsk hos Lilly i måndes. Spela lite spel, sjöng och pratade Rom. Igår va jag bara hemma hos älsk och slöa. Idag vettifasen vad som händer, men det är väl säkerligen inget vettigt. Hoppas ni får en bra dag gott folk.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0