17-04-10

Hej hej.

Denna lördag började med att jag och älsk åkte till Tassebo och tittade på lite katter. Hittade tre stycken som va intressanta. Det va en som älsk fastnade väldigt för, hon heter Tussi och när dom hittade henne hade hennes öron förfrusit så dom va tvugna att operera bort dom så hon är med andra ord öronlös. Dessvärre va det många som va intresserade av henne och älsk kan inte ta katten förrän efter han har flyttat så katten ska slippa flytta två gånger. Den andra va en liten creme/orange färgad lite hane som hetter MacGyver, mycket kelen lite kille. Hur söt som helst. Den tredje va en stor dam vid namn Plutten. Hon var svart, vit och orange. Jätte söt och kelen. Vi lämnade intresse på dom tre, men kommer det nu någon som vill ha någon av dom innan oss så får dom ju såklart dom. Dom får ju in nya katter hela tiden så det ska  nog inte va något problem att hitta rätt :)

Efter det åkte vi hem till mig och vi har spelat lite Wii, käkat och spelat lite mer Wii. Mest tagit det lugnt med andra ord. Snart ska älsk iväg och hämta Johan i stan och då får jag sitta här själv. Men det klarar jag nog :P Hoppas ni har haft en bra dag och kommer få en bra kväll :)

Pusspuss

Tussi, underbart söt trots dom saknade öronen :)

Bild: www.djurhemmet-tassebo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0