16-04-10

Hej hej.

Orka fan inte skriva igår. Hade haft ont i skallen hela dagen. Åkte in till stan vid halv 12, tränade i en timme, duschade och fixa mig, sen satt jag i massagestolarna i en halvtimme. Inte helt fel faktiskt. Mor kom och hämta mig efter jobb och sen åkte vi inom Maxi för att handla. Sen hann jag bara hemom och hämta mina skolgrejor och sen va det iväg till skolan. Satt där till halv 7 kanske. Måttligt skoj med huvudvärk och ont i hela kroppen. Det där passet tog som fasen kan jag säga. Efter skolan kom älsk och hämta mig sen stack vi hem till honom och gjorde mest ingenting.

Idag kom mor och hämta mig hos älsk. Först åkte vi till polisen och fixa pass till mig. Får väl den nästa vecka eller något. Sen stack vi till Systemet, Jysk och Maxi. Sen hem och asa en jävla massa påsar med trädgårdsavfall. Jag orka fan knappt bära något, har verkligen ont i hela kroppen :P Sen det va klart har jag faktiskt sovit. Vet inte varför men jag har varit helt slut idag så det va skönt att få sig en lur. Sen ikväll ska jag nog va med älsk, vet dock inte vad vi ska göra. Hoppas ni har en trevlig dag :)

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0