14-04-10

Hola!

Blev en sen kväll igår. Satt inne på Monster och kolla jobb i någon timme. Sen glodde jag på tv ett bra tag innan jag blev trött. Hade i alla fall satt klockan på 9 i morse så det va bara att gå upp. Har fotat en jävla massa kläder och lagt upp på Klädbyte, tagit ner lite tvätt och sånt. Har lagt alla mina kläder som legat utspritt i mitt rum i en hög, kan ju säga som så att det blev en jävligt stor hög och jag har faktiskt ingen större lust att hänga upp dom. Men va fan, jag måste göra det. Hittar fan inget när jag ska ha det.

Lite senare idag kommer älsk hit. Vi ska skriva ett CV till mig så jag verkligen kan komma igång med mitt jobbletande. Vad vi ska göra sen vettifasen. Nej nu ska jag fota lite kläder och solglasögon till. Behöver verkligen pengar :P

Ha en fin dag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0