13-04-10

Hej hej.

Blir en sen uppdatering idag, har inte hunnit innan. Åkte in till stan vid 13.25 för att gå till Xtravaganza och diskutera mitt medlemsskap. Skulle höra av mig innan fredag med hur jag ska göra men jag vet redan, blir att jag får avsluta det. Skrev även in mig på två träningspass. På torsdag kl 12 ska jag på ett träningspass med en av instruktörerna där och på fredag har dom en träningsfrukost mellan halv 8 och halv 10. Man kommer dit och äter frukost, sen tränar eller tränar och sen frukost. Kan nog va rätt mysigt faktiskt :) Visste dock inte att dom va dagarna efter varandra när jag skrev in mig men nu är det bara att gå dit och se glad ut. Ska gå på påsar i tre veckor sen efter den 25:e för att bli av med några kilon innan Rom.

Efter det mötte jag upp Lilly i stan på en fika, älsk kom också dit och umgicks ett litet tag. Sen drog jag och Lilly till Knutan där vi mötte upp en tjej som hon skulle byta kläder med. Sen åkte vi hem till mig och peka ut lite kläder och skor som jag ska sälja. Ni hittar dom på http://kladbyte.se/?garderob= om ni är intresserade. Har dock inte hunnit lägga in allt än. 

Efter detta kom Elin och Andy och hämta oss. Vi hyrde Änglar och demoner och åkte hem till Andy och kolla. Pratade lite om Rom med. Jag känner nog mer panik är längtan. Har jätte svårt att åka till ställen som jag aldrig varit på innan, vet inte vad jag ska förvänta mig. Plus att jag hatar att flyga. Kommer nog börja gråta :P Men men, nu sitter jag i sängen och ska försöka sova snart. Hoppas ni haft en bra dag.

Pusspuss


 
617

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0