12-04-10

Hej hej.

Har helt glömt bort att blogga idag men nu så :)

Igår åkte jag och älsk till Mölledammarna och gick, riktigt skönt faktiskt. Sen lämnade han mig hemma igen. Tanken va att jag skulle sova hemma, något som jag inte gjort på mer än två veckor men han kom och hämta mig vid 10 igen. Längre än så gick inte. Men idag SKA jag sova hemma. Jag måste det känner jag.

Idag åkte jag hem vid 12. Kollade lite på film och gjorde mig redo för skolan. Påväg till skolan såg jag en riktigt häftig sak, det va en jäkla massa löv som snurrade runt jätte snabbt sen helt plötsligt så bara skjöts alla rakt upp i luften och sen singla ner. Kanske inte låter så speciellt men det va faktiskt väldigt häftigt att se. Sen dess att jag kommit hem från skolan har jag kollat klart på en film, ätit middag och möst med Fnatten (dvs Sture). Nu sitter jag och väntar på att älsk ska komma så ska vi ut och gå.

Hoppas ni har haft/kommer att ha en bra dag i detta fina vädret :)

Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0